Merhaba arkadaşlar en son adet tarihim 23 haziran Adet tarihim 4gün geçti ve evde kendim idrar testi yaptım pızitif çıktı 3gün sonra kan tahlılı yaptırdım 260 küsürlerde cıktı iki gün arayla doktorum kan tahlılı istedi ikinci degerin 480küsür üçüncü kan testim 690küsür dördüncü kan testin 1055 beşinci beta sonucum ise 1600küsür ve doktorum değerlerimin yavaş ilerlediğini ve dış gebelik olabileceğini düşünerek bugün alttan ulrason ile bakıldı ve dıl gebelik olmadığını keseyi gördüğünü fakat boş gebelik olabilceğini söyledi 1hafta bekleyip bebeği tekrar göremez ise ilaçla düşük yaptıracagını soyledı daha önce hiç boyle bışey yaşayan oldumu bu süreçte hiç bir şekilde kanama lekelenme vs yaşamadım böyle bişeyle karışalasan sonradan değerlerı yükselen normal gebelik seyrine dönüşen hamilelik yaşan arkadaşlar varsa yazarlarsa sevinirim şimdiden cok teşekkür ederim 😔