Kızlar 38+6 haftalığım bu sabah sümük kıvamında akıntı şeklinde az miktarda kan geldi nişan gelmiş dediler ama sancım olmadığı için hastaneye gitmedim. Bebek gayet hareketli bir sıkıntı yok sancım gelene kadar beklemelimiyim yoksa gidiyimmi hastaneye ? Hastaneye yatırıp suni sancı verirler diye korkuyorum o yüzden kendi sancımı bekliyorum 😬