Merhabalar arkadaşlar, sizlere bir sorum olacaktı. 12 haftalık hamileyim ve akşam yemeklerinden sonra oturmamı güçlendiren bir sırt ağrısı yaşıyorum. Ağrıyı takibimden çıkardığım sonuç özellikle yemekten max yarım saat sonra ortaya çıkıyor olması. Aynı durumu yaşayanlar var mı merak ettim, yanıtlarsanız sevinirim. Hepinize sağlık diliyorum 🤍