albery yapın valla çok hoş bir görüntü oluyor. Aslında çok farklı bir içerik yok oda da bir beşik bir şifonyer var, süslemekle sadece göze daha farklı yansıyor. Yoksa boyamı fırçamı yapışkanımı alıp tüm duvarları kendim boyadım. Şifonyeri de internetten sipariş verip üstelik kendim kurdum. Ama ben böyle işleri seviyorum, eşimin yardım etmesine bile müsade etmiyorum, insan severek yapınca ruhunuda katıyor, sonuca etki ediyor diye düşünüyorum.