Canannnnnnn Kızlar devlet hastanesinde dogum yapıcam Allah ızın verirse doktorum 36. Haftada kontrole çağırdı sizce çatı muayenesi yapar mı o gun elle mi yapıyorlar muayene yı şimdiden hepinize tesekur ederm.
ecembugra53 Canannnnnnn canım son haftalar da yapıyorlar Evt parmakla yapıyorlar kendini kasma rahat ol
Busraa78 Canannnnnnn 36.cı haftamdayım bende bugün oldum. Sanırım teknoloji baya gelişmiş doktorum parmağını değilde kameralı ekranda görünen parmak şeklinde uzun boru tarzı bi cihazla yaptı🥴
Hanifee1273 Busraa78 o dediğiniz alttan ultrason .onunla çatıya bakılmıyor ki bakılsaydı her cihazın yanında var .başka birşeye bakmıştır
Busraa78 Hanifee1273 ama açıklığım varmı diye baktı başka bişeyim yoktuki. O anki sitresle parmağıyla baktıda ben cihazlamı baktı sanıyorum acaba. Cünkü cok canım yandı doğru düzgün bakamadım bile kendimi kasmaktan.
Canannnnnnn Sinemneset hamilelik surecının basında bir kez cıhazla bakmıstı pek agrı hısetmedım. İnsallah bundada olmaz.