Serena betul2009_ epiduralli dogum cok daha rahat 4-5 cm acikliga ulasinca uygulaniyor. Bende epiduralli normal dogum istiyordum ama zorunlu sezeryan olacagim galiba . Hayirlisiyla kucagimiza aliriz insallah 🙏🏻
Nurd betul2009_ o doktoru bilmiyorum ben kendi doktorumdan ebelerden hastane temizliğinden ve şartlarından memnun kalmadım