Sevgi_nur27 Merhaba kızlar bugün doktora muayene gittim bebeğim 12+4 haftalık ve bugün doktorum rahmimde açıklık olduğunu 3 cm açıklık varolduğunu söyledi erken doğum yaparsın dedi bnm gibi bu durumla karşılaşan oldu mu ne yaptınız siz ?
Aynurr16 Sevgi_nur27 aynı haftada bana da doktor öyle demişti hatta kesemde yırtıklar olduğunu söyleyip eve yollamıştı başka doktora gittiğimde ağlaya ağlaya kandırıldığımı söylediler böyle bir durumda zaten çaresinin yapılması lazım
Deletedmom386 3 cm açıklık ile allah korusun minnacık bebek düşer haftan küçük çünkü. Dedikleri gibi serklaj olman lazım bir araştır bence
Meflug Sevgi_nur27 arkadaşların dediği gibi 3cm açıklık ciddi bı açıklık başka doktora da gidin lütfen acilen
Melek-kaim-15 Sevgi_nur27 öyle saçmalık mi olur sanki sen 7-8 ayliksin da bebek büyük kayıp gitmeyecek ya doktor cahil yada başka birşey var ceviz kadar birşey düşer gider o Allah korusun vajinal muayene kar eder mi hiç acilen kendine başka doktor bul git baktır yazık günah
Sevgi_nur27 Deletedmom303 yok ondan hiç bahsetmedi bana hiç nedense ilerleyen günlerde edebilir mi bilmiyorum 🤷♀️ takibe alalım dedi sürekli kontrol