Ladyssss kuzum kimseye ihtiyacın yok ve olmasında zaten. Eğer imkanın barsa güzel bir doktor bul o yeter sana ☺️
İnan burada hamileyken neler neler yaşayanlar var. Hepsine canımızı sıkarsak bebeğimize zarar veririz. Bana doktorlar bebeğin olmaz derken bir anda oldu. Tam hamile kalmadan 15 gün önce dayımın kızıyla tartışmıştık annem ile alay ettiği için. Bende sinirlenip ona küfür etmiştim. Bütün ailem bana sırtını döndü. Bu kızın yıllarca çocuğu olmadı şimdi yalnız kalmasın kuzeniyle olan sorunu kuzeniyle kalsın diyen olmadı. Düşük riskim oldu günlerce hastanelerde yattım geçmiş olsun diyen olmadı. Ben bunların hepsini unuttum. Çünkü benimde arkamda dağ gibi bir eşim vardı. Ve ben gereksiz yere elalemin “ay bizimde kanamamız oldu biz yatmadık, biz sizin zamanınızdayken hem çamaşır yıkar hem ev toplar hemde koca gönlünü hoş ederdik siz bi kanamam oldu diye yatın” gibi cahil sözlerini dinlemedim. Çünkü bu bebek bizim bebeğimiz. Kahrınıda biz çekicez sefasınıda biz sürücez:) inan o insanlar hamilr kaldıklarında kendilerinede aynı şeyler denmiştir, onlarda sırf başkasına söylemek için söylüyordur yani emin ol.