Ebruaybars [silindi] bende kararsızım doğuma çok para vermek istemiyorum o yüzden devlette yapmak istiyorum bı de devlettekiler tecrübelisin diye yılda 5 bin doğum oluyormuş öyle dedi doktorum
[silindi] Ebruaybars Bende düşünmüyorum yapmayı arkadaşlarım yaptı onlarda imkanın varsa özelde yap diyor