Busenindenizi Rutin kontrol için gelmiştik ama bebişimin suyu azalmış 2-3 gündür iç çamaşırımda ıslaklık oluyordu meğerse suyum sızıyormuş doktorumuz muayneden sonra yatışımızı yaptı bakalım ne zaman alıcak bize dua edermisiniz 🙏
derinozkaya Busenindenizi rabbim sağ salim kucaklatsın inşAllah 🤲🏻 stres yapma üzülme ilk senin basına gelmiyor öyle düşün sakin kal sütüne zarar verme senin icin dua edecegim meleğin küveze bile girse sağ salim evinize cıkacaksınız inşAllah 🤲🏻🙏🏻🧿
BebekK Busenindenizi rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin ağrısız sızısız geçsin inşallahhh🤲🏻🙏🏻😇
Lazanne Busenindenizi artık erken değil 37. Haftanın içindesinz. rabbim sağ sağlim bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Busenindenizi derinozkaya allAh razı olsun 🙏 çok çok tesekkür ederim rabbim tüm hamişleri bir avazda kurtarsın 🙏
Hcrsrknilay14 Alttan muayene yaptı mi size bende 36+3 um yarin kontrolüm var bi sıkıntı görürse beni de yatıracak korkuyorum yanı çamaşırımda iki gündür hafif ıslaklık hissediyorum suyum mudur acaba
Busenindenizi Hcrsrknilay14 alttan muayne etmedi ben sezeryan doğum yapacağım nasipse ama bişe konuşmadık henüz Benimde öyleydi 2-3 gün ıslaklı vardı hastahanede ince kağıt gibi bişey verdiler 1 saate yakın iç çamaşırımın içinde durdu rengi maviye dönerse amniyon sıvısı oluyomuş benimki öyle oldu onu görünce yatışımı yaptı 😓 ciğer gelişimi içinde kalcadan iğne yaptılar Bakalım ne dicek durum neyi göstercek hiç bilmiyorum inanın ğ
Hcrsrknilay14 Busenindenizi bende sezeryan yapacağım çatım darmis alttan baktı açılma var mi diye normal yapamazsın demişti bugün gidicem doktora bakalım nolicak
Ayshmm 36+1 de dün aynı sebepten (suyunun azalması) sezeryan oldum 3 hafta gerilik olmasına rağmen çok şükür ciddi sıkıntımız yok şuan küvezde ama çok şükür ıyiyiz korkmayın ⚘
Busenindenizi Ayshmm bende dün 17.50 de doğumumu yaptım bebeğim ilk yanımdaydı sonra küveze aldılar solunum desteği için çok şükür iyi ama bakalım çocuk doktoru görcek 2 saate