Aslında belirtiler yok . Rutin kontrol de çıktı . Yarın dahiliyeye gidicem . Arastırdım gebelik zehirlenmesi diyor . Belirtileri ödem, şiddetli baş ağrısı, tansiyon yüksekliği . Baş ağrım oluyor biraz . Ödemim hiç yok . Kilo bile almadım doğru düzgün 🤷🏼♀️