Merhaba kızlar, hergün bende burda doğum hikayeleri okurdum. yazacagim günü hayal ederdim. Sıra banada geldi cok şükür, Fazla uzatmadan hamileligin en başından anlatmaya baslamadan direkt sadece doğum anının konusuna gireyim🙈
- haftalara geldigimde artik suyum lekelenmem sancim bi belirtim olur diye sürekli diken üzerindeydik. ama hiç-birsey olmadi. Doktorum surekli suni sanciyla veya sezeryanla dogumumu baslatacagini söylüyordu. bense bebegim kendi nezaman gelkmek isterse belirti sanci verirse o zaman istiyordum. kesinlikle basindan beri
normal veya sezeryan takintim olmadi. aksine normalden aşırı korkuyordum. bayramdan önce hastaneye gttigimde doktor bayramin ertesi günü artik dogumu baslatacagini söyledi. daha fazla bekleyemeyiz 41. hafta bitiyor riskler var falan dedi..
neyse salı gunune anlaştık yani dün 🙈 2 çeşit suni sanci oldugunu soyledi doktor. biri serumla biri ise vajinal yolla dedi. vajinal olan daha hızlı cabuk açıyor dedi. ekstra ucret olmasina ragmen bende onu kabul ettimm. odaya çıktım yatış için. ilk lavman yapildi. kolaydi abartcak hicbisey yok. sonra alttan ilac verildi. dehşet gerildim orda. çok çok ileri giriyordu doktor. ben kendimi kasıyordum. dayanamadigimi belli ediyordum. cok fena oldum gerçekten. neyse odaya geri geldim. 3 saate sancı başlar dediler. ama 6 saat geçti hala bende tık yok. vucudum suni sanciyida bana hissettirmedi😅 doktor geldi acilmam varmi bakmak için, gene kendimi okadar sıktım ki mahvoldum . hic acılmam yoktu 6 saat beklememe rağmen. zaten normal doğum yapamayacağım her çatı muayenesinde dayanamamamdan belli oluyordu. ama hic kendime yediremedim😅
sezeryana alindim. 17:10 geçe amelyat başladı. tam 17:15 de ogluşum doğdu,benim islemler 15 dk daha sürdü. amelyattada bişi hissetmememe ragmen kendimi cok sıkmışım. dişlerim ağrıyordu 😅
neyse amelyattan sonra 3 saat gecince uyusukluk gecti ve beni yürütmek icin kaldırdılar . oda aşırı zordu. canından can gidiyor sanki. aslinda anlatacak cok detay var ama cok uzun oldu kabataslak yazmaya başladım devaminda🤗
kisacasi kadin olmak cok cok zor. 2 dogum türüde birbirinden beter. dun dogum oldu. bugun Evimize geldik. yürüyemiyorum ağrıdan. karnimı tutarak Kambur biçimde yürüyorum. sorulariniz varsa yazin Cok uzun olcak diye detay giremedim. oğlum yanimda sağa salim yatiyor cok şükür. darısı hepinizin başına 🤗🥰🙏🏼🐣