bortecen Düzceye yeni yaşındım 33. haftamdayım geçen hafta düzce devlete gittim ama Bolu daha iyi diyorlar Doğumu Çağsu da yapacak olan anneler bilgi verir misiniz odalar hakkında ücret hakkında hangi doktoru tercih ettiniz
Hcrsrknilay14 bortecen Pinar kemik e gidiyorum doktorumdan gayet memnunum tavsiye ederim 🤗 85 tl muayene ücreti
Rabiakodal bortecen bende Düzce çağsu Mustafa beye gidiyorum yeni geldi zaten devlete aman gitme hamileliğim boyunca 2 defa gittim beni sıkıntıya sokmaktan başka birşey yapmadılar
bortecen Nagihan88 İnternetten baktım şimdi tek kişilik odaları var bi de çift kişi fark eder heralde ücreti bilginiz var mı bir de pandemi dolayısıyla hala tek kişi mi refakatçi alıyorlar doğumdan sonra .sizin kaç haftalık
bortecen Mine8191 Humaninannesi20 Rabiakodal bende pınar hanımı düşünüyorum sezeryan mı normal doğum mu istiyorsunuz normale teşvik ediyorlar mı
Nagihan88 Mine8191 evet mehmet bey boluya gitti mustafa bey geldi iyi bi doktor dün gittim ilgili davraniyo
Humaninannesi20 Düzce Çağsu Şükrü beyin hastasıyım tavsiye ederim ilgili bir doktor hastasına hödük gibi davranmıyor.Yeni doktor gelmiş onu da merak ediyorum iyi diyorlar
Rabiakodal bortecen bana doktor sordu fakat benim doğum korkum yok şuna kızım nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin dedim
bortecen Rabiakodal Hcrsrknilay14 Mine8191 çok sağolun kızlar bilgileriniz için inşallah güzel doğumlarımız olur 🥰
Hcrsrknilay14 bortecen amin canim sagol allh hepimize saglikla kucağımıza almayı nasip etsin bebislerimizi