39+1 den merhaba hanımlar 🤗 doğum belirtileri nasıl oluyor doğuma 6 gün kaldı ama bende hala tık yok minnoşun gelesi yok sanırım🙄 nişan gelmeden doğum olur mu ? Bana hiç çatı muayenesi yapılmadı yarın kontorlüm var yapılır mı sizce biraz korkuyorum nasıl oluyor?