mikican yok hayır olmadı. Zaten su fazlalığını görünce kendi doktorumda, renkli ultrason yaptırdığım doktor da meyve ve çikolatayı çok mu tüketiyosun demişti 😬 tüketiyodum, kestim. sonra ki muayene de normale dönmüştü. Karpuz suyu çok fazlalaştırıyomuş şekerli olduğundan dolayı. Şimdi günde bir muz yiyorum, üzüm falan yersem de çok az yiyorum bi problem yasamadım. Canınızı sıkmayın, dikkat edin hemen düzelir zaten 🥰