tugbaayaz kadeerrr hamileliğimin başlarında bende çok ciddi grip olmuştum sıcak suya bal ve limon koyup hergün içtim
Ozdmrkbraa kadeerrr ben içiyorum kuzum 23 gündür hastayım yani az toparlanıyorum ama yine kötü olunca yapıp içiyorum kök zencefille yapıyorum hemde çok şükür rahatlıyorum onunla