Pnralp merhaba, Allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat olur inşallah 🎈sezaryenden biraz tırsıyorum aslında, hep normal doğum istemişimdir ama mecbur sezaryen olacağım. Sezaryen beni biraz korkutuyor, karın kesmeleri yırtmaları vs. Genel olduğunda ne yaparlarsa yapsınlar da spinal olduğunda insan tırsmıyor değil 😕 korktunuz mu girerken