Ilawka Pazar ultrasona gitmistim hic birsey yokken bugun nst ve ultarsonda kalbinde aritmi cikti.boyle olan varmidir endiseliyim biraz
Ilawka Pazartesi ultrasona gitmistim hic birsey yokken bugun nst ve ultarsonda kalbinde aritmi cikti.. boyle olan varmi? Cok endiseliyim. Yeniden fetal eko yapilacak
elkakimmon Evet kuzum bende de böyle. Daha önce hiç yoktu ilk defa dün ortaya çıktı. Yarın fetal eko yapılacak . Allah bizlere şifa versin. Doktor ne dedi