Kızlar merhaba ben aklıma takılanları sormak istiyorum,
40+1 gebeyim, ebelern dediğine göre gittiğim hastene için son haftaymış 41 i beklemiyormuş dr lar.
Merak ettğim şu ;
1cm ya açılmam var ya yoktu en son yarın kontrolüm var, normal doğum istiyorum nst de sancılarım düzensiz az olarak çıkıyor ama ben hissetmiyorum. Bana suni sancı verip bu kadar az açılmaya rağmen doğurtabilirlermi , çünkü kendi sancımın geleceği yok gibi duruyor çok merak ediyorum ne olacak, mümkünse sezeryan olmak istemiyorım. Böyle bir durumla karşılaşan yada bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim