Kuzeymasal Başım normalde elhamdulillah hiç ağrımaz. Şuan deli gibi ağrıyor😢 onunla alakalı mıdır. Vurulalı 24 saat oldu
Muberraonur Kuzeymasal bende vurulmuştum başım ağrımıştı ve bebeğin hareketleri 2 gün kadar azalmıştı yok gibiydi resmen
Muberraonur Kuzeymasal içme bence biraz uyumaya çalış geçer inşallah ben içmemiştim Ama gebelikte parol kullanabilirsin bi zararı yok çok şiddetliyse ağrın eğer
Kuzeymasal Deletedmom306 doğru canım. Etki etsin diye vuruldum😢 anam baş ağrısı çekenlerin yardımcısı olsun. Ne zormuş
Deletedmom306 Kuzeymasal 🖐️Benim bir de kronik migrenim var düşün günlerce o ağrıyı nasıl çekiyorum serum taktirmadan geçmiyor ne uyuyabiliyorsun ne yemek yiyebiliyorsun 🤦