Bsrozdmr1305 Bu ay aşılama sonrası henüz adet olmadım 3 gün geciktim , ama kan testim negatif (0.6) çıktı🤷♀️Karnım da ağrıyor ama gelen giden yok progestan yada gonal f kullandığım için adetim gecikmiş olabilir mi ?