Merhaba 32 haftalık hamileyim bugüne kadar lierac çatlak kremi kullandım 2. Hamileliğim ilk çatlaklarım dışında oluşan çatlağım yok iyi geldi doğuma az bi süre kaldı kremim bitti biraz pahalı bi krem Alırsam tekrar kalır yarısı bile bitmez doğuma kadar başka daha uygun iyi bi krem önerisinde bulunur musunuz ?