Ayzylmz Her şey normalse neden serklaj önerdi ki? Kaç haftalık hamilesin cnm ? İlk düşünün kaç haftalıkken olmuştu? Serklaj zor bir işlem değil ama yani durup dururken de yaptırılacak bişey değil. Öncelikle rahim uzunluğun önemli, eğer o gayet iyiyse dinlenerek geçirebilirsin hamileliğini ve tabi progestan, mahnezyum takviyesi alırsın. Ben 17. haftaya kadar yaptırma taraftarı değildim ama rahim ağzında kısalma ve hunileşme olduğundan mecbur kaldık. İlk bebeğimi 23. haftada kaybettim 2. Sini yatarak ve dinlenerek geçirdim. Çok şükür atlattık ama bu bebeğimde yatma imkanım olmadığımdan yaptırdım önlem amaçlı çünkü hiç yatıp dinlenemedim. Şimdi 31 haftalık oldum inşallah sorunsuz alırız kucağımıza🙏🏻