Bende 3cu sezeryanimi olcam ama bu gebelik dha zor geçiyor ayakalrmin ustne basamiyorum sürekli yorgunluk hissi var ilk.dogum 19 yasnda oldu bilmedgm icn ertesi gün gezdim her işi yaptm 2cisinde 2kez üst üste narkoz almk zorunda kaldım 8saat snra hemsre gelip yürüttü 3 5gun esimin yardimya yataktan kalktm tek zorluk yatak oldu bu nasıl olcak bilmiyorum bide surekli sancimla gittm doktora ınsallh bu bebemde sancmla gelir