Meral-5866 Mybabyizmir 13. Haftada tahminde bulunur doktor ama en garantisi 17. Ve 18 hafta lar. Çünkü daha önce denildiğinde yanılma olabiliyor. Erkek bebişlerin hemen görünüyor pipişleri 😅bence biraz daha bekle canım
Deletedmom310 13+2’yim doktor çok yüksek ihtimalle kız dedi 🐣 Ama gidip alışveriş yapma yinede bekleyelim biraz diyede ekledi 😅
mlsmrtgl Mybabyizmir ikili taramada tahminde bulunuyorlar . Kimi doktor kesin biliyor ama kiminin dediği çıkmıyor . 16. Haftayı beklemekte fayda var
Ecesuben Eliffk doktora bağlı bi durum. Benim doktorum cinsiyet konusunda iyiydi. Daha detaylı bi şekilde incelediği için de görme ihtimalleri var
Acemianne27 Ben 12 haftamda gittim kız dedi 16 haftada gittim yine kız dedi 21 haftalığım şuanda bugün detaylı ultrason için gittim erkek dedi şoktayım ne yapacağımı şaşırdım