Merhaba arkadaşlar size danışmak istediğim bı konu var😊 32. Haftamda çalışılabilir raporu alıp ise basliycam ve bildiğim kadarıyla 37 ye kadar çalışıp artık doğum iznine ayrılmak zorundayım…benim sorum doğumdan sonra ne kadar yasal hakkim oluyor ne kadarı doğumdan sonraya devredecek..örneğin o çalıştığım 5hafta devredecek ve diyelim ki 38.haftada sezeryan la doğum yaptım 40haftaya tamamlayıp o iki haftayı da ekliycekmi doğum sonrasına ..doğum sonrası yasal sürem nedir..hu konuda aydınlanmaya ihtiyacım var …cokkkkkkkk teşekkür ederim simdiden ♥️♥️♥️🧚