Hamileliğimin 33. haftası. Bu zamana kadar kan değerlerimde sadece Ferritin değerlerim anormal derecede düşüktü. 2-3 gündür geceleri hiç uyuyamıyorum. Kendimi iyi hissetmiyorum diye doktora gittim. Kan verdim sonuçları az önce doktoruma gösterdim.
Dikkatli beslenen biri olmama rağmen “ kolesterol yüksek, protein kaçağı var, Demir ve kan düşük “ derken yine yüksek olasılıkla erken doğum yapacağımı söyledi doktorum. Meyve ağırlıklı, yağsız ve tuzsuz, genel olarak çorba içmem gerektiğini, süt içmeyi ihmal etmemem gerektiğini belirtti. Moralmen çöktüm. 😩