Merhaba arkadaşlar biraz uzun olacak ama benim son adet tarihim 1 Aralık 2019 Du doktorum keseyi gördüğü tarihten adet tarihimi yeniden hesaplayıp 14 Aralık olarak belirledi. İlk haftalar da 5-6 gün önden giden bebeğim 2 hafta önden gitmeye başladı en son doktor kontrolümde 33+4 olması gerekirken 37 haftaya uyumlu olduğu söylendi kilosu da 2900 sıvının da fazla olduğu söylendi şeker yükleme testim temiz çıktı neden böyle olur başına gelen var mı? Acaba Bi sorun olur mu?