Melike03 Kızlar tetenoz aşısı olmam gerekiyor 20. Haftama grmek uzereym ama bi turlu gdip olamiyorum cok korkuyrm gtsemde olmadan geri dönüyrm. Ne yapmam gerekiyor nası olurum ?
Emelimsi Melike03 canım bende korkuyordum ama 2 doz oldum 24 ve 28. Haftalarda.. ben çok korkak bir tipim inan korkulacak bişi yok.. iğneyi yapana ilacı yavaş yavaş verirseniz çok acıyor dersin ozaman hissetmezsin bile
Aydaozk Melike03 canım aşı senin ve bebeğinin korumak için önemli ben 3 dozu tamamladım 4. Olucam hamile kalmadan önce yaptırdım hepsini. Yanına eşin gelebilirse gelsin annen yada yakın arkadaşın destek olur yanında durur. Hani o aşı ile ilgili kötü anıları olanları fazla okuma her bünyeye göre değişir mesela bana hic etki etmedi
Nesomer Melike03 ben kan vermekten bile korkan biriydim ama alıştım artık iyi şeyler düşün aklına bebeğinle geçireceğin sağlıklı günleri getir ben kafamı ya tavana dikiyorum yada odada başka birşeye odaklanıyorum iğneyi görmemek için 🙈
Havvakk34 Melike03 Korkulacak hiç birsey yok ki. Ben ilk kez dün oldum aşımı. Ustelik kimse de yoktu yanimda. Herşey bebislerimiz icin ❤
TospikAnne Tgbrl Melike03 Havvakk34 Nesomer Aydaozk günaydın kızlar. Bende olacağım ama doktorum ben sana söyleyeceğim dedi. Sizler kaçıncı haftanızda oldunuz?
Melike03 Evet bebegmi dusunmek zorundym ama gttgm anda kitleniyrm kasılıyorum bi turlu olamiyorum 🙁(((
Tgbrl Melike03 Canım hiç acımıyor kan alırken hissediyosun ama aşı olurken farkında bile değilsin ben bitti mi diye sorduğumda hemşire oo geçmiş olsun demişti 😂 ama tavsiyem şu ki kesinlikle aşıdan sonra kolunu fazla oynatma ben hiç acımadı kii diyip oynadım sonra ağrı çektim 😂🙈
Tgbrl TospikAnne 20. Haftadan sonra oluyor canım genelde ben 22 de olmuştum sağlık ocağından aramışlardı
Aydaozk TospikAnne canım aşı icin sağlık ocağı arıyor diye biliyorum ama ben iş yeri istediği için hamile kalmadan önce başladım
_ikra_19 Bende bu gün gideceğin fena korkuyorum inşallah ağrışı ve ateşli geçemez korktuğm kadarda olmaz 😒
Arzuu Korkulacak hiçbi şey yok🤗 Ben de çok korkarak gitmiştim ama boşunaymış. Yaparken hiç ama hiç hissetmedim. Sadece 2-3 gün kolumu fazla kaldıramadım. Sanki kolun tutulur ya öyle olmuştu sadece. Bi şey yok yani☺
_ikra_19 Arzuu bu gün gidicem fakat kaçta gitmem gerektiğini sormadım dün kan verdim sonucunu almaya geldiğinde aşını vururz dedi aç tok fark edermi acaba kaç gibi gitmeliyim bilgi verebilirmisinz
Aysenurtsr Korkmayin bu kadar, o esnada hic hissetmezsiniz, sonrasinda belki siz de hic agri olmayacak 🙂 agrisa bile dayanilmayacak sekilde degil.
Efebilal Melike03 canım korkulacak bişe yok iğneyi yapınca acı hissetmiyosun zaten kolunda ağrı oluyo 2 3 gün okadar
_ikra_19 Melike03 canım yaptırdım bu gün aşımı boşuna o kadar korkmuşum kasmışıö kendimi doktorum kolunu sıkıp oynatmazsan ağrımazda acımazda dedi onu dinleyip hiç hareket ettirmedim eve geldikten sonrada buz koydum biraz öyle bekledim ağrısıda geçti acısıda korkulcak bişi yokmuş atlattım ben çok şükür darısı senin başına 🤣