Yıllardır migren hastasıyım. 11 haftalık hamileyim ve arada bir şiddetli baş ağrım oluyor. Bana da endol verdi. Kullandıktan yarım saat sonra ağrım geçiyor. Bana çok iyi geldi. Doğuma yakım çok ağrısı olanlarda da günde 3-4 kez kullananlar var merak etme dedi. Farklı zamanlarda 4 kere kullandım. Bana çok iyi geldi