En başından sezaryen istiyorum zaten ve bebeğim en başından beri 2 hafta önde gidiyor 🤷♀️🙄 Şeker yüklemesinde alt sınıra yakın çıktı değerlerim, suyumun normal olduğunu söylüyor doktor 😶 Bu durum benide endişelendiriyor. 😌 Ben sat a göre şu an 29+5 im ama ultrasona göre 31 32 haftalık bebeğim 🤦🏻♀️ Nasıl olacak hangisine göre hareket etmem gerekiyor bilmiyorum 🤷♀️ Hazırlıklarımı daha mı erken yapmam gerekiyor mesela ?? Ayy zamanında sağlıkla gelsin hepsi lütfen 🥰