Sevgi88 Arkadaşlar 13. Haftama girdim bugün ilk defa etsiz çiğ köfte yedim herhangi bir şikayetim yok ama suçlu hissediyorum kendimi birşey olmaz değilmi 🙈🙈🙈
Esila300920 Sevgi88 etli çiğ köfte sorun oluyormuş ama ben etsiz çok yedim. 32. Haftadayım sukur bir sıkıntı olmadı
Kubra80 Sevgi88 etli zararlı pişmemiş et olduğu için etsiz den nolck bulgur işte bende sürekli etsiz yedim 33 haftaya giriyorum şükür bşy olmadı
Yarim_Kilo_Kiyma Neden birşey olsun ki ! Abartmadan tadına bakılabilir tabi ki. Bende bayılırım çiğ köfteye .oooohh afiyet şeker olsun inşallah 🤣
Sevgi88 Yarim_Kilo_Kiyma doktor çiğ köfte yeme dedi ama etsiz olunca bende bi yiyeyim dedim ve 13. Haftadır ilk kez işte insan tedirgin oluyor 😊😊😊 teşekküt ederim
Sevgi88 Yarim_Kilo_Kiyma çok sağolun çok tedirgindim eşimde kızdı doktor yasal dedi yemeseydin diye daha da suçlu hissettim kendimi