sultannyavas 5 haftalık iken kasıklarda ağrı olabilir mi acaba. Ağrı yaşayan oldu mu içinizde arkadaşlar mideye doğru vuruyor ağrı
Nesomer sultannyavas vücudun seni dinlenmen için uyarıyor olabildiğinde eğilip kalkmamaya çalış ayağının altına minder koyup uzan. Bu haftalarda dinlenmek çok mühim.
Fereh sultannyavas bende oldu. Dogum sancisi gibi aynen .Asiri agridan agliyodum hatta. Sonra gecti ama simdide baska agridan agliyorum😀
YagmurCan sultannyavas biz 6 haftalıgız ve gecen hafta o ağrı beni bitirdi ama bu hafta yok denilicek kadar az merak etmeyin geçer bir süre sonra😊
Duygu20 Olabilyor canm bu çok normal bebek kendine yer ariyor ve rahim buyuyor bnmde vardi oyle kasik agrilarim ama 1 2 haftaya kalmaz gecer
Mltm Adet sancısı gibi ve kasıkta batma şeklinde ağrılarım olmuştu çok normal bir durum bu. İlerleyen haftalarda ağrı kalmıyor merak etme 🙏🏻
Anne3434_ Bende aynı beş haftalığım canım çok oluyor bahsettiğin ağrı bide sol kasığımda genelde sancı hissediyorum doktor önemli değil onlar dedi
sultannyavas Cevaplayan herkese cok tesekkür ederiim 🙏🏻 Allah razı olsun içim ferahladı 🙏🏻 Rabbim hepimizin kucagına almayı nasip etsin 🙏🏻😍