Hatice1834 Rbengn Ay çok güzel yaa ben şuan 11 haftalığım ama bir an önce hissetmek istiyorum bebeğimi 😍
Cemrenur Rbengn bizde 20+3 bizimki benim sesimi tanımıyor heralde seslenince vurmuyor kerata🙄 acıkırsam anca yiyorum o guzel tekmeleri 🥰🥺
Bilgemert @Rbengn bizimde bugün 22. hafta sesime karşılık veriyor, seviyorum sesleniyorum hop bir tekme🥰 çok hoşuma gidiyor karşılık vermesi sağlıkla gelsin miniklerimiz🙏🏼🙏🏼