Mariiin1 Kızlar normak dogurdum ptsi günü. Dıştan iki dikiş içten üç dört en fazla var. Cok acıyor otururken kalkarken . Nasıl yatıılır bilmiyorum ? Nasıl cabuk iyileşmesini sagladınız? Herhangi bi yönteminiz varsa yaptıgınız soylermisiniz?
[silindi] Mariiin1 1 ay önce doğum yaptım benimde 4 dikişim vardı. İlk 10 gün acı hep oluyo bana çok canın yanarda kıyafetin üzerinden buz koy demişlerdi. Bir de doktorum sürekli batikonla temizleyip saç kurutmayla kurutmamı söyledi. Dikişlerim 23. 29. Ve bitanesine 30. Günde yani bugün düştü