Kızlar sabah sabah içime kurt düştü. Ya göbek deliğimin tam ustunden linea nigra denilen çizgi geçiyor ya o çizgiyi boyuna değil enine düşünün. Karnımı ikiye bölünmüş şekilde. Işte bebegim hep o çizginin hep alt kısmında hiç göbek deliğimin üzerine geçmedi. Yanı vurmaları tekmeleri göbek deliğimin altında. Kaburgalarıma yaslandı acıyor falan diyorlardı. Mide tarafına hiç geçmeyecek mı? Sanki ufacik karnımın altinda. Bu zamana kadar doktor olumsuz bisi demedi bu konuda ama 7.aydayım artik. Aynı haftalarda olanlar sizin nerede tekmeliyor? Sabah sabah endiseme bakin uykum kaçtı.