Neslicos Kizlar 23. HaftAmdayim 2 gundur sag taraf kuyruk sokumumda cok agrim var ayagimi basamaz hale geldim cok batiyo.yasayanlar cozum onerileriniz var mi?gecer mi?paylasirsaniz sevinirim cok
Nur2016 Neslicos evet cok kotu agriyir benimde. Doktor merhem verdi ama hic bir yararini goremedim malesef. Ozellikle cok ayakta kaldigimda uzun uzun yurudugumde aziyor
April81 Neslicos ne yazık ki çok çektim hala da çekiyorum😔oturma simidi aldım o biraz rahatlattı ama uzun süre ayakta kalmayın o zaman coşuyor
mahirarifmomy Doktorunuz ne dedi? Benim de 35 teyim hala var ve D vitamini eksikliği sebep oluyormuş takviye alıyorum uzun zamandır.
Nur2016 mahirarifmomy d vitaminini 3.aydan beri kullaniyorum simdi 7.aydayiz hic bir degisiklik yok agri konusunda. Hala ayni sekilde agriyor
Havagul Benimde kuyrugum batık egri de deniyor. Hamileliğim den önce de sıkıntıydı şimdide öyle çok zor gerçekten Allah yaşayan herkeze sabır versin 😔