Ozgglt_ Esenyurtta gittiğiniz ve memnun kaldığınız özel hastane var mı ? Ve muayene ücretleri nedir ?
ikizannesi2985 Ozgglt_ ben reyap hastanesine gidiyorum. Hastaneden ve doktorumdan çok memnunum. Muayene ücreti 125 TL
deryasel1 Ozgglt_ yengem 2 çocuğunu Reyap hastanesinde doğurdu hastane çok temiz ve hemşireler doktorları çok ilgiliydi
Yusufunannesi_ Ozgglt_ ben Liv Hospitala gidiyorum hastane çok temiz ebe hemşireler çok ilgili , Güler yüzlü ama fiyat hakkında bir bilgim yok canım özel sağlık sigortam olduğu için
Rabia30-Adem Ozgglt_ ben esencana gidiyorum melih bestel doktorum muane ücreti 100 tl çok memnunum. Ama şimdi biri çıkar esencan kötü bir yer diye,memnun olan da var olmayan da ben memnunum açıkçası bide ahmet mahmutoğlu var oda çok iyi bir doktor