Canım benim reglim hep çoook kanamalı ve yoğun olur. Buna bağlı olarak ferritinim ve demirim müthiş düşük çıkar. Hatta bunun için aile hekimi ben korktum, hiçbir şey yapamam. Dahiliyeye git dedi. Şehir hastanesine hasbelkader bir hekime gittim ufak da araştırma yaptım iyi midir fln diye. Dr.a gebelik istediğimi değerlerin düşük olduğunu söyledim. Hastanede tekrar tahlil yaptı daha da düşük çıktı. Bana dikkatle şu uyarıyı yaptı. Sakın 3 ay hamile kalma. Değerlerin o kadar düşük ki hastaneye yatırma safhasındasın. Nasıl yaşıyorsun böyle hiç mi sıkıntı vermedi dedi ama sadece çok sık halsizlik yaşıyordum ve saçlarım dökülüyordu. Benim bağırsak hassasiyetim var. Her kan ilacını kullanamıyorum. Burdan sesleniyorum ishal yapan kan ilacı varsa bırakın hekiminize Vegaferon adındaki ilacı yazdırın. Çok işe yaradı. O ay üzüm ve keçiboynuzu pekmezi takviyesi ile depoları yükselttim. Her ay kontrole gittim. 2 ay sonra sınırı yükselttiğimi, gebe kalabileceğimi söyledi. Ve bu olaydan 3 ay sonra da gebe kaldım. Ama aile hekimine söyleyerek her ay Vegaferon kullanıma devam ettim en az 1 hafta. Hamile kalınca bıraktım. Şimdi 4.ayımdayım bin şükür bebek için gerekli diye Dr tekrar başlattı. Yine Vegaferon içiyorum ve hiç yan etki görmedim bin şükür. Umutsuzluğa düşme. Eminim en vahim örnek benimdir. Ben bile bu seviyeye geldiysem ki anemi yada kan kanseri riskini bile düşündü Dr, sen hayli hayli toparlarsın. Hııı bu arada bol mutluluk içeren şeyler izle ve ilgilen ki o da kana çok yansıyor hekimim demişti. Gerçekten de yaşadım bunu. Ne kadar çok teslimiyet o kadar çok mutluluk 💕💕💕