MehZey Ya kızlar 17+1 günlük hamileyim uzanıyorum şuan koltukta sanki koltugum hafif hafif sallanıyor gibi hissediyorum acaba bebeğin kalp atışı mi beni böyle sallaniyormusum gibi hissettiriyor acaba 😀
Tgbab MehZey canım kan basıncı yükseldiği için öyle oluyor senin nabzın yani o ben elimi nereye koysam sanki orda kalbm atıyormus gibi😅
MehZey Anneolmayahasret sürekli öyleyim ama uzaninca sanki yatağım sallanıyor sert bı şekilde nabız atar gibi 🙄
Umutluuu MehZey hamilelikte çarpıntı çok oluyo. O bende de oluyo sanki sallanıyo ya da kalbim göbeğimde atıyo gibi ☺️ Ama bebek değil o çarpıntı bence 🙃🙃
MehZey AyaYlmazYldrm çok şiddetli değil hafif hafif ama arada başımı kaldırıp ampule baktığım da oluyor 😀