Aybarss Kızlar Allah nasip ederse bi kızım olucak ve ismini “Ömür” koyacağız ama yanına bir isim daha istiyorum uyumlu kulağa hoş gelebilecek önerileriniz varsa alırım 🥰🌸
Hilalyusuf Aybarss ömür ismi tek başına çok güzel bir isim iki isimli olan çocukları bile ilk ismiyle çağırıyorlar ve buda çocuklar için zor oluyor bence bende asel derin koyacaktım vazgeçtim güneş olacak
Aybarss Hilalyusuf haklısın canım ama ne bilim ilerde ismini beğenmezse bi seçenek daha olsun diye düşünmüştüm 😇 teşekkür ederim 🌸
Hilalyusuf Aybarss bu sefer iki ismi beğenmezse o daha sıkıntı okul zamanı gelince isimlerini kodlamakta zorlanıyorlar uzun isimli olunca bende hep anneme derdim niye benim iki ismim yok diye allahtan bir ismim varmış 😊