Cerenbilal51 aslında benim gebeliğimin ilk haftaları 2 defa kanamam oldu progestan kullandım daha sonra 25. Haftada sancım cıktı progestan kullandım hamileliğimin 31. Haftası ufak kanamalarım oldu progestan kullandım ama yine de çatı uzunluğum güzel dedi doktor başkada bişey söylemedi hiç erken doğumla ilgili