Vildan_C Sürekli tansiyonum düşük az önce de 9a 5 çıktı kalkıp tuzlu ayranı bile zor güç yaptım elim ayağım boşalıyor resmen sizde de oluyor mu☹️
spaceship En son 6ya 4 idi. Normalde düşüktür tansiyonum 8-9 arası ama 6 baya etkiledi… hamilelikte düşebilir demişti doktorum, sıvı alımına vs dikkat et demişti. Tuzlu ayran gerçekten toparlıyor.
Momster Vildan_C benimde cok dusuyordu. 9/5 ti hep. Yukselmesindense dusuk kalmasi cok daha iyi simdide yukselmesin diye dua ediyorum. Bir sorun olduğunu sanmiyorum ama doktorunuza sorun. Bana sey demisti tuzlu ayran ic. Uzan dinlen. Geçmiyorsa kotuysen gel serum yapalim dedi
Imfromlastnight Benim hep 9a 5 alıştım. Eskiden de düşüktü. Çok uzun ayakta kalmıyorum o yüzden çok zorlamıyor