Tugbaal herşeyden önce sakin olmalısın. Gerginlik stres kasılmayı tetikler. Ben 22 +3.haftamda serklaj oldum ağlaya ağlaya ameliyat masasına yattım orada bana hemşire ağlamak zarar verir sakinleşmek zorundasın dedi. O an kendime geldim resmen :) çok şükür üzerinden haftalar geçti sen de geçireceksin bu haftaları sakin ol, beslenmene dikkat et inan çok güçlüler senden güç alıp kucağında bitecek bu kötü günleri. Doktorum artık bebeklerin yaşama oranları daha fazla korkma dedi bu şekilde binlerce bebek dünyaya geliyor dedi. O bebeklerden bir tanesi de bizim olacak inşallah🥰🌸
Allah tüm gebelerin ve bebeklerin yardımcısı olsun🤲