Nurdan41 Merhaba bayanlar giresun kadın hastalıkları ve çocuk eğitim araştırma hastanesinde doğum yapan var mı
Emrasf Nurdan41 canım bende normal de oraya gidicektim ama giresun 112 de çalışan hemşire kuzenim var orası kovidli hasta kabul ediyor dedi önermedi bana orayı. Bende adaya gidiyorum
2prenses-annesi Nurdan41 doğumuma mehmet sipahi girmişti ama normalde kontrole gittiğim doktor başkaydı o gitti hastaneden
Nurdan41 Emrasf ya öyle mi belki biter bu hastalık diyorum ben doğum yapana kadar yada azalır ama tam tersi olcak gibi 🤨
Nurdan41 Emrasf iki ayım var ama ben eylülde doğum iznine çıktığımda giresun geçmeyi düşünüyorum o yüzden kontrollerinde devam edebilmek için araştırma yapıyorum
Emrasf Nurdan41 giresun kadın doğumda Mehmet sipahi yi önermişlerdi bana oraya gitseydim o doktora gidicektim. İnşallah senin vaktine düzelir ortalık
Meyragun 2prenses-annesi Normal doğuma doktor giriyor mu devlet hastanesinde? Ben de devlete gidiyorum ama bunu bilmiyordum