Merhaba hanımlar benim üç düşüğum var şuan 13 haftalık hamileyim.Dusuklerimin sebebi kan pıhtılaşmasi çıktı bu yüzden oksapar iğne ve coraspin kullaniyorum doktorum geçen hafta coraspine gerek yok birak dedi ama ben bırakamıyorum korkuyorum aranızda bunu yaşayanlar var
mı ?