Merhaba güzel anneler, 33.cü haftaya girdik çok şükür 🌸 medicalpark a gidiyorum normalde ama doğum ücretleri arttığı için farklı hastane ve doktor arayışındayım. Hastane, doktor, doğum ücretleri hakkında deneyimi ve bilgisi olanlar paylaşabilir mi rica etsem? 🎀🥰