Sedos5066 Merhabalar 9+3tup bebekle hamile kaldım her zaman göbek deligimin yan tarafları sis olurdu bugün sanki aşağı sis orda bisey yok acaba bebek aşağıya mi indi ki düşük olur mu çok korkuyorum bugün
egeninincisii Sedos5066 canım korkma, hiç bir şey olmaz. içinde bulunduğu kese onu koruyor. kanaman olursa doktora git mutlaka ama endişe etme böyle endişe edersen daha kötü olur. bu aylarda korkular çok normal ama yıpratma kendini böyle 🙏🏽
nisemom Sedos5066 canım 9 hafta daha çok minik öyle bebeğin nerde olduğunu bilemezsin düşünme öyle şeyleri kötüyü çağırma keyfine bak
egeninincisii Sedos5066 ben sinir krizleri geçirdim, yolda giderken sarsıldım, mide bulantısından aç kaldım, bi de bilmeden düğüne gidip oynadım, hiç bir şey olmadı 🥰🥰 merak etme, içini ferah tut.
Sedos5066 egeninincisii bende 4 haftalıkken yolculuk yaptım sonra 5 haftalık oldu 1 saatlik yol hastaneye gitmem gerekti kese için sonra geri 4 saatlik yol geldim rabbim korudu onda da çok korkmuştum doktorum gidebilirsin demiş ti eşimle çok kavga ettim bisey olursa görürsün filan diye çok kötü günlerdi 🤦♀️