Nurr24 Kızlar 5 hafta iki günlük hamileyim adetim 8 gün geçti ilk beta değeri geçen hafta 76 idi bugun 1.292 çıktı çok yavaş ilerlemiş moralim cok bozuk böyle olan sağlıklı gebelik yaşayan var mı acaba
Esenburhan123 Nurr24 2 günde 2 katı kadar artması gerek hesaplayın eğer artış normalse sağlıklıdır inşaAllah benim adet günümde 8.4 çıktı yarın tekrar vericem
Homeless20 Nurr24 kız gayet iyi bir artış bence bak şöyle anlatayım 1.gün 76 3.gün 152 5.gün 304 Gün 608 9.gün 1216 bu değerler de olmuş oluyor hemen hemen buda sonucunun gayet iyi bir artış olduğunu gösteriyor
Homeless20 Nurr24 canım şuan gayet iyi yani dış gebelik değil gbi ama bakalım. Geç döllenme falan sanırım
Anneolmayahasret Nurr24 gec dollenme olmus muhtemelen kese gorundugu zaman gercek haftasi belli olur suan icin sagliklikli bi gebeliginiz var