Gustave iki yönden değerlendirebilirim; iyi açıdan bakacak olursak doğacağı gün yaşanacak heyecan, hamileliğin güzelliği, doğduktan sonra eşimle oğlumun arasındaki o güçlü bağı görecek olmak, oğlumun kokusunu hayal etmek, ilk kelimesi ne olacak diye düşünmek, hayatıma yeni bir renk gelecek oluşunun verdiği mutluluk ve bir de rahat rahat yatabiliyor olmanın verdiği keyif var 🥰
kötü açıdan bakacak olursak oğluma maddi manevi açıdan yetebilecek miyim diye korkuyorum, her gece rüyamda eşimle ilgili kötü şeyler görüyorum, babasız büyüdüm oğlumun bunu yaşamasından korkuyorum, çok alınganlaştım, aldığım kilolar beni üzüyor, doğduğunda çevreyle alakalı neler yaşanacak, doğumum sıkıntılı olacak mı bunları dert ediyorum.
iyisiyle kötüsüyle artık anneyim. bu hem çok mutlu edici hem de büyük sorumluluk gerektiren bir şey.
Hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah 💕